Anna Janiszewska szefową Corporate Communications & Public Affairs w LoveBrands Group

dodano: 
21.04.2021
komentarzy: 
0

Z początkiem marca 2021 roku do agencji komunikacji zintegrowanej LoveBrands Group dołączyła Anna Janiszewska. Objęła stanowisko Head of  Corporate Communications & Public Affairs i odpowiada za realizację obecnych projektów agencji z zakresu komunikacji korporacyjnej, a także za rozwój działu oraz zakresu jego kompetencji. 

W skład Grupy LoveBrands wchodzą cztery specjalistyczne brandy: LoveBrands Relations, LoveBrands Events, LoveBrands Medical i LoveBrands Digital.

Janiszewska jest ekspertką w obszarze strategicznego doradztwa komunikacyjnego, zarządzania reputacją i budowania relacji z kluczowymi interesariuszami i liderami opinii. Ma dziesięć lat doświadczenia w tworzeniu i realizacji całościowych strategii PR, obejmujących korporacyjną, PR produktowy i public affairs. Poprzednio przez cztery lata pracowała w Grayling jako Account Manager. Wcześniej była też związana m.in. z Vision Group. W swojej karierze prowadziła projekty dla takich marek jak Mars, PayU, Circle K, Amazon, F-Secure czy Abbott Laboratories. Specjalizuje się również w projektowaniu i realizacji programów edukacyjnych w ramach działań CSR oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi.

W LoveBrands Group przejęła zadania Bartosza Lewickiego. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin