W październiku 2025 roku agencja WebTalk ogłosiła zmiany kadrowe w działach strategii i Client Service. Edyta Maciejewska została Strategy Directorką, a Anna Luberska-Keres objęła stanowisko Account Directorki.
Edyta Maciejewska awansowała na stanowisko Stretegy Directorki. W nowej roli odpowiedzialna będzie za integrację komunikacji social media, influencer marketing oraz taktykę mediową dla klientów w kompleksowej strategii 360 stopni. Ponadto zajmie się analizą trendów rynkowych, budowaniem relacji i i rozwijaniem oferty agencji. Współpracuje z takimi markami jak Volkswagen, Grycan, Burger King czy Lisner. Wcześniej pracowała w agencji jako Strategy Team Liderka. W swojej karierze zawodowej była też związana z agencją GONG jako Communications & Social Media Director oraz dla The Digitals w roli Head of Social. Tam tworzyła projekty m.in. dla Netfliksa, Starbucksa, Nestlé czy L’Oréal.
Anna Luberska-Keres awansowała z Account Supervisorki na stanowisko Account Directorki. Dotychczas realizowała działania dla Super-Pharm, BNP Paribas, Oleju Beskidzkiego czy Heinz. Z WebTalk związana jest od 2017 roku. Wcześniej pracowała w agencjach SocialLeaders, Mediapolis i Mint Media, gdzie współpracowała z Browarem Perłą, Visolvit, Airwaves czy Bonduelle. (km)
Zdjęcie główne: od lewej Anna Luberska-Keres, Edyta Maciejewska


