Multikino w październiku 2025 roku przekazało, że do firmy dołączyła Anna Rydzewska. Objęła ona stanowisko Head of Marketing, zastępując Sebastiana Wojnę, który przeszedł do Audiki.
Od początku sierpnia tego roku Rydzewska zajmuje się zarządzaniem marką należącą do Grupy Vue International, planowaniem i realizacją zintegrowanej strategii marketingowej, działaniami e-commerce i komunikacją, zgodnie z założeniami i wytycznymi grupy.
Anna Rydzewska ma ponad 15 lat doświadczenia w obszarze marketingu, PR, e-commerce i projektów cyfrowych. Przed rozpoczęciem pracy w sieci Multikino odpowiadała za działania marketingowe, PR i e-commerce w takich firmach jak Grupa Neuca, Grupa PZU oraz Grupa Wirtualna Polska.
Prowadziła zajęcia na studiach MBA w ochronie zdrowia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika oraz w międzynarodowej szkole biznesu Laba. Jest laureatką wielu nagród branżowych, a także prelegentką na konferencjach marketingowych i e-commerce. (ao)


