.

 

Antynagrody Marketingu Sportowego 2007

dodano: 
04.02.2008
komentarzy: 
0

Redakcja portalu MarketingSportowy.pl przyznała antynagrody marketingu sportowego „Poza podium”. Za największą wpadkę roku 2007 uznano postępowanie firmy Polkomtel, która konsekwentnie ubierała reprezentantów Polski w niebieskie stroje korporacyjne Plusa podczas oficjalnych meczów. Drugą i trzecią pozycję w głosowaniu zajęły Polski Związek Koszykówki i Telewizja Polska. PZK - za brak przeciwdziałania postępującemu spadkowi popularności koszykówki wśród kibiców i sponsorów w Polsce, a TVP za sposób wprowadzenia kanału TVP Sport na rynek i dalszą utratę pozycji konkurencyjnej wszystkich informacyjnych programów sportowych telewizji publicznej na rzecz prywatnych konkurentów.
 
„Poza podium” to pierwsza edycja konkurs na wpadki roku polskiego marketingu sportowego. W głosowaniu zorganizowanym przez portal wzięło udział prawie 700 użytkowników portalu. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin