Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Aplikacja Remember ze złotem w kategorii PR&Event i Grand Prix KTR. w polskim konkursie kreatywnym ktr 2016 przyznano 33 złote, 62 srebrne i 86 brązowych nagród. nagrody wręczono 24 maja podczas gali konkursu. ogółem przyznano 181 nagród. najwięcej – w kategorii digital & mobile. złoto w kategorii pr&event oraz grand prix ktr otrzymała praca remember, czyli aplikacja stworzona przez agencję fcb warsaw razem z muzeum auschwitz. aplikacja, która współpracuje z najpopularniejszymi edytorami tekstów, wychwytuje sformułowanie „polskie obozy śmierci”, podkreśla je jako błąd i sugeruje poprawne określenie. w kategorii pr&event złotem nagrodzono także projekty „rób to, w co wierzysz – johnnie walker” (havas ww group i diaego) oraz „nie chcę być strażakiem” dla fundacji integracja (walk, sprawniwpracy.pl, lucky luciano pictures). srebrne nagrody w tej kategorii dostały akcje: „#ryjkuzniara” (ddb&tribal, stowarzyszenie projekt: polska), pływająca po wiśle scena muzyczna h&m, (endorfina events) i „hipokryzja” ( leo burnett dla fundacji studio psychologii zdrowia). brąz trafił do walk i mercedes-benz polska za spotkanie sprzedawców „mercedes-benz polska grand prix 2016” oraz ddb&tribal za „kino allegro”. w kategorii digital&mobile – podkategoria: media społecznościowe – srebrem nagrodzono „pijane statusy” agencji vml dla koalicji na rzecz walki z cukrzycą, brązem – projekt „imkagram” stworzony przez k2 dla teatru imka. agencją roku (trzeci raz z rzędu) zostało ddb&tribal. reklamodawcą roku został mcdonald’s, który poza złotym mieczem ktr otrzymał również tygodniową akredytację na festiwal cannes lions, ufundowaną przez stowarzyszenie komunikacji marketingowej sar. podczas gali ktr wręczono również nagrody w konkursie young creatives. spośród 192 teamów nagrodę – wyjazd na światowe finały podczas tegorocznego festiwalu cannes lions – zdobyło 7 zespołów. w kategorii pr zwyciężyli jakub sagan i joanna szwilling z k2. w tegorocznej edycji wpłynęło 1097 zgłoszeń, które były oceniane przez 108-osobowe jury pod przewodnictwem rodrigo sobral, integrated executive creative director r/ga london. pełne wyniki konkursu na stronie. (mb).
W polskim konkursie kreatywnym KTR 2016 przyznano 33 złote, 62 srebrne i 86 brązowych nagród. Nagrody wręczono 24 maja podczas gali konkursu. Ogółem przyznano 181 nagród. Najwięcej – w kategorii Digital & Mobile.
Złoto w kategorii PR&Event oraz Grand Prix KTR otrzymała praca Remember, czyli aplikacja stworzona przez agencję FCB Warsaw razem z Muzeum Auschwitz. Aplikacja, która współpracuje z najpopularniejszymi edytorami tekstów, wychwytuje sformułowanie „polskie obozy śmierci”, podkreśla je jako błąd i sugeruje poprawne określenie.
W kategorii PR&Event złotem nagrodzono także projekty „Rób to, w co wierzysz – Johnnie Walker” (Havas WW Group i Diaego) oraz „Nie chcę być strażakiem” dla Fundacji Integracja (Walk, sprawniwpracy.pl, Lucky Luciano Pictures).
Srebrne nagrody w tej kategorii dostały akcje: „#RyjKuzniara” (DDB&TRIBAL, Stowarzyszenie Projekt: Polska), pływająca po Wiśle scena muzyczna H&M, (Endorfina Events) i „Hipokryzja” ( Leo Burnett dla Fundacji Studio Psychologii Zdrowia). Brąz trafił do Walk i Mercedes-Benz Polska za spotkanie sprzedawców „Mercedes-Benz Polska Grand Prix 2016” oraz DDB&TRIBAL za „Kino Allegro”.
W kategorii Digital&Mobile – podkategoria: media społecznościowe – srebrem nagrodzono „Pijane statusy” agencji VML dla Koalicji Na Rzecz Walki Z Cukrzycą, brązem – projekt „Imkagram” stworzony przez K2 dla Teatru IMKA.
Agencją Roku (trzeci raz z rzędu) zostało DDB&tribal. Reklamodawcą roku został McDonald’s, który poza złotym mieczem KTR otrzymał również tygodniową akredytację na Festiwal Cannes Lions, ufundowaną przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Podczas gali KTR wręczono również nagrody w konkursie Young Creatives. Spośród 192 teamów nagrodę – wyjazd na światowe finały podczas tegorocznego festiwalu Cannes Lions – zdobyło 7 zespołów. W kategorii PR zwyciężyli Jakub Sagan i Joanna Szwilling z K2. W tegorocznej edycji wpłynęło 1097 zgłoszeń, które były oceniane przez 108-osobowe jury pod przewodnictwem Rodrigo Sobral, Integrated Executive Creative Director R/GA London.
Pełne wyniki konkursu na stronie. (mb)