Arskom Sport Brokers połączy się z agencją Ganador

dodano: 
09.12.2021
komentarzy: 
0

W 2022 roku dojdzie do fuzji Arskom Sport Brokers z powstałą w październiku 2021 roku agencją Ganador. Po połączeniu firma ma działać pod główną marką Arskom. Na jej czele będzie stać Rafał Romaniuk, natomiast w zarządzie zasiądzie Agnieszka Prachniak. W radzie nadzorczej znajdą się Wojciech Szaniawski, współwłaściciel Arskom Sport Brokers, oraz Maciej Sawicki, współwłaściciel Ganadora.

Obecni właściciele Arskom (Wojciech Szaniawski, Rafał Romaniuk, Jerzy Dudek i Wojciech Haman) i Ganador (Maciej Sawicki, Zbigniew Boniek, Agnieszka Prachniak, Dariusz Zaremba) otrzymają po połowie udziałów w spółce.

„Po połączeniu będziemy największą agencją marketingu sportowego w Polsce i będzie bardzo trudno z nami rywalizować” –twierdzi Rafał Romaniuk, współwłaściciel Arskom Sport Brokers, kóry od 2022 roku będzie CEO połączonej organizacji. „Porozumieliśmy się bardzo szybko, bo już po tygodniu wiedzieliśmy, że chcemy połączyć siły. To podkreśla wzajemne zaufanie. Nie mogę się doczekać, aż ruszymy. Mamy wielkie plany, z rozwojem międzynarodowym włącznie” – dodaje.

Wśród klientów połączonych agencji znajdują się m.in. Kanał Sportowy oraz jego twórcy – Michał Pol, Krzysztof Stanowski, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski – a także Zbigniew Boniek czy Jerzy Dudek. Natomiast jeśli chodzi o klientów B2B, są to m.in. HMD Global (producent telefonów Nokia), Fortuna Zakłady Bukmacherskie czy Blik. (as)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin