Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Artegence ma nowego Communication Team Leadera. z początkiem maja 2023 roku do artegence – agencji specjalizującej się w komunikacji digitalowej – dołączyła sylwia dobkowska. objęła stanowisko communication team leadera i będzie odpowiedzialna za komunikację marketingową agencji. dobkowska przejęła w artegence obowiązki eweliny gutowskiej. z branżą pr sylwia dobkowska jest związana od 2014 roku. ma doświadczenie w strategicznym planowaniu komunikacji pr, zarządzaniu marką oraz relacjach z mediami. przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję communication managera w instytucie monitorowania mediów (imm). wcześniej była z kolei odpowiedzialna za komunikację produktową w danone polska. pracowała także w agencji publicis consultants, gdzie opiekowała się między innymi markami z branży alkoholowej i agd. współpracowała z takimi markami jak siemens, bosch, ferrero, budimex czy altax. (mb). zobacz też: imm rekrutuje na stanowisko kierowniczki/kierownika działu komunikacji marketingowej.
Z początkiem maja 2023 roku do Artegence – agencji specjalizującej się w komunikacji digitalowej – dołączyła Sylwia Dobkowska. Objęła stanowisko Communication Team Leadera i będzie odpowiedzialna za komunikację marketingową agencji.
Dobkowska przejęła w Artegence obowiązki Eweliny Gutowskiej.
Z branżą PR Sylwia Dobkowska jest związana od 2014 roku. Ma doświadczenie w strategicznym planowaniu komunikacji PR, zarządzaniu marką oraz relacjach z mediami. Przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję Communication Managera w Instytucie Monitorowania Mediów (IMM). Wcześniej była z kolei odpowiedzialna za komunikację produktową w Danone Polska. Pracowała także w agencji Publicis Consultants, gdzie opiekowała się między innymi markami z branży alkoholowej i AGD. Współpracowała z takimi markami jak Siemens, Bosch, Ferrero, Budimex czy Altax. (mb)
Zobacz też: IMM rekrutuje na stanowisko kierowniczki/kierownika działu komunikacji marketingowej