Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
ASICS z pierwszym psim ambasadorem. asics podejmuje kolejne działania na rzecz promocji aktywności fizycznej. producent sprzętu sportowego ogłosił właśnie nawiązanie niestandardowej współpracy. ambasadorem marki został bowiem nie kolejny sportowiec czy celebryta – a pies. felix – samoyed, który stał się puszystą ikoną fitnessu – razem z asics będzie promował korzyści płynące z codziennej aktywności oraz jej wpływ na nasze zdrowie. jak przekazuje asics, wybór ten podyktowany został najnowszymi globalnymi badaniami king’s college london, które pokazują, że czworonożni przyjaciele to najlepsi motywatorzy do ruchu. okazuje się bowiem, że właściciele psów mają nawet o 35 proc. więcej aktywności ruchowej tygodniowo. ponadto 84 proc. respondentów deklaruje, że czuje się szczęśliwszymi po spacerze z psem. w realizowanych działaniach na rzecz promocji ruchu marka postanowiła wyjść od stwierdzenia: psy są niedocenianymi influencerami w świecie ćwiczeń. „podczas gdy inne marki sportowe celebrują znanych sportowców i sugerują, że ćwiczenia powinny być »poważne«, my chcieliśmy opowiedzieć nieoczekiwaną historię o ruchu – skupiając się na emocjach, zabawie i codzienności. spodobało nam się spostrzeżenie, że psy są niedocenianymi influencerami w świecie ćwiczeń, regularnie zabierając miliony ludzi na spacery” – wyjaśnia alex wood, dyrektor kreatywny w golin london. asics stara się zwrócić uwagę, że zwierzęta domowe to swoiste motywatory do zadbania o własne zdrowie. „naszą misją w asics jest zachęcenie jak największej liczby osób do odczuwania podnoszącej na duchu mocy ruchu” – podkreśla gary raucher, globalny dyrektor ds. marketingu w asics. i jak dodaje: „nikt nie motywuje nas do ruchu bardziej niż nasi psi przyjaciele. każdego dnia na całym świecie psy motywują nas do zasznurowania sznurowadeł, wyjścia z domu i poruszania się”. w ramach współpracy felix został oficjalnym „rzecznikiem prasowym” asics i razem z marką będzie promował korzyści dla ciała i umysłu płynące z codziennej aktywności fizycznej. psi ambasador bierze udział m.in. w spocie promocyjnym oraz występuje w kanałach marki w social mediach. wyświetl ten post na instagramie post udostępniony przez asics (@asics). źródło: instagram.com/asics. (kn).
ASICS podejmuje kolejne działania na rzecz promocji aktywności fizycznej. Producent sprzętu sportowego ogłosił właśnie nawiązanie niestandardowej współpracy. Ambasadorem marki został bowiem nie kolejny sportowiec czy celebryta – a pies. Felix – samoyed, który stał się puszystą ikoną fitnessu – razem z ASICS będzie promował korzyści płynące z codziennej aktywności oraz jej wpływ na nasze zdrowie.
Jak przekazuje ASICS, wybór ten podyktowany został najnowszymi globalnymi badaniami King’s College London, które pokazują, że czworonożni przyjaciele to najlepsi motywatorzy do ruchu. Okazuje się bowiem, że właściciele psów mają nawet o35 proc. więcej aktywności ruchowej tygodniowo. Ponadto 84 proc. respondentów deklaruje, że czuje się szczęśliwszymi po spacerze z psem.
W realizowanych działaniach na rzecz promocji ruchu marka postanowiła wyjść od stwierdzenia: psy są niedocenianymi influencerami w świecie ćwiczeń. „Podczas gdy inne marki sportowe celebrują znanych sportowców i sugerują, że ćwiczenia powinny być »poważne«, my chcieliśmy opowiedzieć nieoczekiwaną historię o ruchu – skupiając się na emocjach, zabawie i codzienności. Spodobało nam się spostrzeżenie, że psy są niedocenianymi influencerami w świecie ćwiczeń, regularnie zabierając miliony ludzi na spacery” – wyjaśnia Alex Wood, dyrektor kreatywny w Golin London.
ASICS stara się zwrócić uwagę, że zwierzęta domowe to swoiste motywatory do zadbania o własne zdrowie. „Naszą misją w ASICS jest zachęcenie jak największej liczby osób do odczuwania podnoszącej na duchu mocy ruchu” – podkreśla Gary Raucher, globalny dyrektor ds. marketingu w ASICS. I jak dodaje: „Nikt nie motywuje nas do ruchu bardziej niż nasi psi przyjaciele. Każdego dnia na całym świecie psy motywują nas do zasznurowania sznurowadeł, wyjścia z domu i poruszania się”.
W ramach współpracy Felix został oficjalnym „rzecznikiem prasowym” ASICS i razem z marką będzie promował korzyści dla ciała i umysłu płynące z codziennej aktywności fizycznej. Psi ambasador bierze udział m.in. w spocie promocyjnym oraz występuje w kanałach marki w social mediach.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
ASICS z pierwszym psim ambasadorem. asics podejmuje kolejne działania na rzecz promocji aktywności fizycznej. producent sprzętu sportowego ogłosił właśnie nawiązanie niestandardowej współpracy. ambasadorem marki został bowiem nie kolejny sportowiec czy celebryta – a pies. felix – samoyed, który stał się puszystą ikoną fitnessu – razem z asics będzie promował korzyści płynące z codziennej aktywności oraz jej wpływ na nasze zdrowie. jak przekazuje asics, wybór ten podyktowany został najnowszymi globalnymi badaniami king’s college london, które pokazują, że czworonożni przyjaciele to najlepsi motywatorzy do ruchu. okazuje się bowiem, że właściciele psów mają nawet o 35 proc. więcej aktywności ruchowej tygodniowo. ponadto 84 proc. respondentów deklaruje, że czuje się szczęśliwszymi po spacerze z psem. w realizowanych działaniach na rzecz promocji ruchu marka postanowiła wyjść od stwierdzenia: psy są niedocenianymi influencerami w świecie ćwiczeń. „podczas gdy inne marki sportowe celebrują znanych sportowców i sugerują, że ćwiczenia powinny być »poważne«, my chcieliśmy opowiedzieć nieoczekiwaną historię o ruchu – skupiając się na emocjach, zabawie i codzienności. spodobało nam się spostrzeżenie, że psy są niedocenianymi influencerami w świecie ćwiczeń, regularnie zabierając miliony ludzi na spacery” – wyjaśnia alex wood, dyrektor kreatywny w golin london. asics stara się zwrócić uwagę, że zwierzęta domowe to swoiste motywatory do zadbania o własne zdrowie. „naszą misją w asics jest zachęcenie jak największej liczby osób do odczuwania podnoszącej na duchu mocy ruchu” – podkreśla gary raucher, globalny dyrektor ds. marketingu w asics. i jak dodaje: „nikt nie motywuje nas do ruchu bardziej niż nasi psi przyjaciele. każdego dnia na całym świecie psy motywują nas do zasznurowania sznurowadeł, wyjścia z domu i poruszania się”. w ramach współpracy felix został oficjalnym „rzecznikiem prasowym” asics i razem z marką będzie promował korzyści dla ciała i umysłu płynące z codziennej aktywności fizycznej. psi ambasador bierze udział m.in. w spocie promocyjnym oraz występuje w kanałach marki w social mediach. wyświetl ten post na instagramie post udostępniony przez asics (@asics). źródło: instagram.com/asics. (kn).