ASTOR odświeża wizerunek w social mediach

dodano: 
21.08.2013
komentarzy: 
0

Nową strategię komunikacji dla marki ASTOR w mediach społecznościowych, której pierwszym elementem jest kampania towarzysząca wprowadzeniu na rynek szminki, przygotuje agencja SHAKE HANDS.

Realizowana strategia ma na celu wzmocnienie obecności marki ASTOR w social mediach, odświeżenie jej wizerunku oraz zbudowanie komunikacji wokół hasła „Jak pięknie być sobą“. Agencja (należąca do grupy Brand Suport) wprowadzi na początku facebookową aplikację, która wykorzystuje tzw. memy podkreślające najważniejsze atrybuty marki. „Oprócz celów ilościowych, które realizujemy dzięki aplikacji, otrzymujemy bardzo interesujący materiał socjologiczny, dotyczący zachowań Polek, który będziemy z pewnością wykorzystywać w dalszej komunikacji z miłośniczkami marki” – mówi Szymon Ślipko, CEO SHAKE HANDS, autor strategii dla marki. Działania komunikacyjne zlecił agencji właściciel marki, firma Coty. (es)

Nowa strategia jest kolejnym etapem współpracy obydwu firm, zapoczątkowanej w 2010 roku. Projekt prowadzi 3-osobowy zespół pod kierownictwem Szymona Ślipko. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin