ATM z nową identyfikacją wizualną. I nie tylko

dodano: 
17.03.2016
komentarzy: 
0

W ATM sporo zmian. Firma nie tylko odświeżyła swój wizerunek - wprowadziła nową identyfikację wizualną, ale również wszystkie usługi skupiła wokół jednej marki Atman. Ma to pomóc w dotarciu do nowych klientów i uporządkować komunikację marek.

„Zdajemy sobie sprawę z tego, że na konkurencyjnym rynku nawet najlepsze produkty mogą okazać się niewystarczające, jeśli w jasny, klarowny sposób nie zakomunikujemy rynkowi, kim jesteśmy i co nas wyróżnia. Jesteśmy przekonani, że dzięki unifikacji marek i innym działaniom wspierającym poprawę rozpoznawalności naszej marki handlowej, uda nam się to osiągnąć – mówi Dariusz Terlecki, Prezes Zarządu ATM.

ATM to polski operator centrum danych. Do tej pory np. serwery dedykowane firma sprzedawała pod marką Atman EcoSerwer, a usługę kolokacji pod markami Thinx Poland i Atman. Od marca usługi będą oferowane pod marką handlową Atman. Nazwa ATM będzie nadal wykorzystywana, jednak wyłącznie w relacjach z inwestorami oraz w dokumentacji formalno-prawnej.

Najnowsza wersja logo firmy Atman została zaprojektowana przez studio graficzne TOFU. „Prostokąty znajdujące się na przedłużeniu litery »a« mają podkreślać gwarantowaną ciągłość działania i stały dostęp do danych. Swoim kształtem i barwami nawiązują do wskaźników serwerów w centrum danych” – podkreśla Jacek Bykowski, Dyrektor Działu Marketingu i Rozwoju Biznesu ATM.

Marka wprowadziła także hasło przewodnie: „non stop data”, które streszcza w 3 słowach misję spółki - dostarczanie nieprzerwanego dostępu do danych. (ak)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin