poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościAtrybuty sportu dla marek

Atrybuty sportu dla marek

Na antenie Radia PiN mogliśmy wysłuchać materiału poświęconego marketingowi sportowemu i jego roli w kształtowaniu wizerunku. Na ten temat wypowiedziała się Monika Bartnik, zastępca redaktora naczelnego miesięcznika Brief. Powiedziała, że wiele osób nie traktuje sportu jako poważnego biznesu i dlatego część działań na tym rynku jest mało profesjonalna.
Za dobrze rozwinięte uznała działania firm, które zdały sobie sprawę z tego, że „wszystkie atrybuty sportu przekładają się na ich marki” i dlatego sponsorują sport. Zdaniem Bartnik, wartości łączone ze sportem tj. gra zespołowa czy duże emocje, mogą bardzo dobrze wpływać na wizerunek firmy. Zauważyła natomiast, że często brakuje profesjonalizmu ze strony organizacji sportowych, które nie potrafią wypromować dyscypliny, w której się specjalizują.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj