Audyt mediowy

dodano: 
11.07.2005
komentarzy: 
0

Puls Biznesu pisze o audycie mediowym przydatnym zarówno agencjom reklamowym, jak i PR-owym. Autorka artykułu pisze o korzyściach dla reklamodawców wynikających z korzystania z tego typu usług. Podkreśla również różnice w powodach prowadzenia audytu mediowego w branży PR-owskiej i reklamowej. „Audyt mediowy ma na celu wypracowanie nowej i optymalnej współpracy z mediami oraz właściwą ocenę efektywności pracy agencji public relations” – powiedziała Julia Kozak z Fleishman-Hillard. W public relations trudno opierać się tylko na liczbach, ponieważ należy ocenić również kontekst publikacji. W związku z tym „w tej branży agencje stosują audyt mediowy we własnym zakresie”.

Źródło:

Puls Biznesu, Dwie strony tego samego, Urszula Światłowska, 11.07.05, s. 13
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin