Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Auralic z Digital Open Group. digital open group – new media solutions poprowadzi działania public relations dla firmy jplay, dystrybutora urządzeń audio marki auralic. w ramach współpracy agencja opracuje i zrealizuje strategię komunikacyjną, poprowadzi relacje z mediami, będzie koordynować testy redakcyjne oraz organizować sesje foto i video czy wydarzenia specjalne. zajmie się także pozyskiwaniem zewnętrznych partnerów i stworzeniem showroomu w studio u22 w siedzibie digital open group. po stronie agencji działania koordynują maciej piotrkowski, account manager, i edward popławski, account executive. agencję wybrano dzięki rekomendacji, a umowę zawarto na czas nieokreślony. firma nie korzystała wcześniej z usług agencji pr na polskim rynku. (mb).
Digital Open Group – New Media Solutions poprowadzi działania public relations dla firmy JPLAY, dystrybutora urządzeń audio marki Auralic.
W ramach współpracy agencja opracuje i zrealizuje strategię komunikacyjną, poprowadzi relacje z mediami, będzie koordynować testy redakcyjne oraz organizować sesje foto i video czy wydarzenia specjalne. Zajmie się także pozyskiwaniem zewnętrznych partnerów i stworzeniem showroomu w Studio U22 w siedzibie Digital Open Group. Po stronie agencji działania koordynują Maciej Piotrkowski, Account Manager, i Edward Popławski, Account Executive. Agencję wybrano dzięki rekomendacji, a umowę zawarto na czas nieokreślony. Firma nie korzystała wcześniej z usług agencji PR na polskim rynku. (mb)