Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
AVE dla Internetu. prasa, rtv a teraz również internet: z początkiem marca klienci imm mogą bezpłatnie sprawdzać wartość ekwiwalentu reklamowego dla swoich publikacji we wszystkich mediach. od 1 marca 2010, instytut monitorowania mediów oferuje swoim klientom nowy parametr – ekwiwalent reklamowy (ave – advertising value equivalent) dla materiałów internetowych. dzięki opracowaniu i wprowadzeniu do oferty nowego wskaźnika, imm udostępnia obecnie ave dla publikacji ze wszystkich typów mediów: prasy, radio, telewizji a teraz również internetu. informacja promocyjna.
Prasa, RTV a teraz również Internet: z początkiem marca klienci IMM mogą bezpłatnie sprawdzać wartość ekwiwalentu reklamowego dla swoich publikacji we wszystkich mediach.
Od 1 marca 2010, Instytut Monitorowania Mediów oferuje swoim klientom nowy parametr – ekwiwalent reklamowy (AVE – Advertising Value Equivalent) dla materiałów internetowych. Dzięki opracowaniu i wprowadzeniu do oferty nowego wskaźnika, IMM udostępnia obecnie AVE dla publikacji ze wszystkich typów mediów: prasy, radio, telewizji a teraz również Internetu.
Informacja promocyjna