Awans Emilii Kowalczyk w agencji HealthThink

dodano: 
26.11.2015
komentarzy: 
0

Dotychczasowa PR Manager awansowała na stanowisko Managing Directora w agencji HealthThink.

Emilia Kowalczyk jest związana z agencją od października 2012 roku - początkowo jako Account Manager, póżniej PR Manager. Przez ten czas obsługiwała m.in: Unilever, Ustroniankę, Polskie Towarzystwo Fizjoterapii czy EuroAptekę. Na nowym stanowisku zajmie się zarządzaniem zespołem oraz kluczowymi klientami agencji.

Wcześniej Kowalczyk współpracowała z wrocławską agencją Gut PR, dla której realizowała projekty z branży FMCG oraz wellness. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim. (mw)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin