W Lighthouse awansował dotychczasowy Unit Director odpowiedzialny za obszar technologii, Michał Kwietniewski. W lipcu 2025 roku objął nowo powstałe stanowisko Director of Operations.
W tej roli Kwietniewski odpowiada za koordynację procesu ofertowania, zarządzanie zgodnością ze standardami i procedurami wewnętrznymi, kierowanie działem Corporate & Consumer oraz wsparcie zarządu w strategicznych obszarach działalności firmy. Raportuje do Jarosława Bańdy, wiceprezesa agencji.
Michał Kwietniewski specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacyjnych, zarządzaniu kryzysowym, komunikacji zmian i public relations. Zanim dołączył do Lighthouse, pracował m.in. w PRIMUM PR i Clue PR, a także w organizacjach pozarządowych, takich jak Fundacja Batorego, Fundacja Schumana czy Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej. Prowadził działania dla firm z sektorów technologicznego, finansowego i przemysłowego, m.in. UBS, HP, Amazon, PayPal, DHL czy Komisji Europejskiej. (ko)


