Awanse w Multi Communications: dwóch dyrektorów i senior manager
Wraz z nowym rokiem, w Multi Communications awansowały trzy osoby. Joanna Niemiec objęła nowe stanowisko strategy&development directora, Edyta Miszczuk – account directora, a Krzysztof Pilaszek został senior account managerem.
Niemiec odpowiadać będzie za pozyskiwanie nowych klientów i koordynację przetargów. Do jej zadań należy także współpraca z poszczególnymi zespołami w obrębie firmy i doradztwo w zakresie budowania strategii komunikacyjnych dla kluczowych klientów oraz koordynacja komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Multi Communications, w tym rozwijanie współpracy z międzynarodową siecią PRGN. W ostatnich 14 miesiącach zarządzała działem consumer communications unit.
Miszczuk zajmie się prowadzeniem oraz rozwojem corporate&business unit. W agencji od 2006 roku, obsługiwała do tej pory: Dom Maklerski BDM, Celtic, DIAGEO, ElektroEko, Fundację REO, GSK Services, ING Życie, LeasePlan Fleet Management (Polska), MEDIM, Osram, PKN Orlen, POLMED, Provident Polska, Schenker, SKANSKA, Volkswagen Bank i Wyborową.
Pilaszek natomiast, z Multi Communications związany od maja 2011 r., na nowym stanowisku odpowiada za obsługę klientów branży medycznej oraz farmaceutycznej. Zarządza projektami dla firm GlaxoSmithKline, Reckitt Benckiser oraz współpracuje z Polskim Towarzystwem Pielęgniarskim. (es)