Awanse we Fleishman-Hillard

dodano: 
17.11.2011
komentarzy: 
0

We Fleishman-Hillard trzy awanse. Od początku listopada Agnieszka Muniak z działu technology i Katarzyna Wesołowicz z działu healthcare są account managerami. Natomiast Katarzyna Morzycka z działu healthcare objęła stanowisko account executive.

Muniak rozpoczęła pracę we Fleishman-Hillard w lipcu 2009 roku, początkowo jako account executive. Pracowała dla takich klientów, jak: Fellowes, Adobe, 1&1, Philips czy AVG. Pierwsze szlify zawodowe zdobywała w Ogilvy PR, gdzie uczestniczyła w projektach dla: Servier, Häagen-Dazs i Bionorica. Ma także doświadczenie w marketingu politycznym i w promowaniu produktów superpremium z branży FMCG. Jest absolwentką Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowego Studium Public Relations.

Wesołowicz dołączyła do działu healthcare w lutym 2009 roku jako senior account executive. Obsługiwała m.in.: Baxter i Philips. W latach 2008 – 2009 organizowała eventy specjalne dla czytelników Pulsu Biznesu. Wcześniej pracowała jako koordynator PR w Unipharm i Pharmacia&Upjohn. Ukończyła dziennikarstwo ze specjalizacją PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim.

Morzycka z kolei z Fleishman-Hillard związana jest od lutego 2011 roku. Do tej pory brała udział w projektach działu, realizowanych m.in. dla firmy Baxter i Novartis. Wcześniej, w United PR oraz Multi Communications, pracowała dla klientów m.in. z branży farmaceutycznej. Absolwentka Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych na Uniwersytecie Warszawskim i Podyplomowego Studium Public Relations.  (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin