.

AXA z nowym dyrektorem

dodano: 
04.06.2007
komentarzy: 
12

Anna Kniaginin objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej w grupie ubezpieczeniowej AXA. Z branżą public relations Kniaginin jest związana od 14 lat. Współtworzyła agencje Ciszewski PR oraz Advanced PR, którą zarządzała przez 4 lata. Doświadczenie zdobywała opracowując i wdrażając strategie komunikacji dla międzynarodowych klientów z sektorów: finansowego (Citibank, Nationwide, Winterthur), nowych technologii (m.in. IBM, Microsoft, Xerox, Quantum), deweloperskiego (Globe Trade Centre, Neinver Polska) oraz health-care (Alima-Gerber, Glaxo, Kimberly Clark).
W 2005 rozpoczęła pracę w Polskim Koncernie Naftowym ORLEN, na stanowisku doradcy zarządu. Do jej zadań należało opracowywanie całościowych strategii i doradztwo w zakresie kształtowania wizerunku firmy w Polsce oraz na rynkach zagranicznych. Odpowiadała m.in. za politykę informacyjną związaną z zakupem przez PKN Orlen litewskiej rafinerii Możejku Nafta. Od grudnia 2006 roku pełniła dodatkowo funkcję Przewodniczącej Zespołu ds. Etyki PKN Orlen.
Wcześniej w AXA funkcję dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej sprawowała Anna Smółka, która odeszła z firmy. (kk)

komentarzy:
12

Komentarze

(12)
Dodaj komentarz
14.04.2008
21:42:27
sdfgsg
(14.04.2008 21:42:27)
nie życzę najgorszemu wrogowi likwidacji szkody w AXA, fatalna firma, nie znam gorszej. Nawet link jest solidniejszy
06.10.2007
8:27:59
byly wspolpracownik
(06.10.2007 8:27:59)
Komentarz został usunięty z powodu złamania pkt. 5 Zastrzeżeń prawnych PRoto.
15.08.2007
18:28:17
byly współpracownik
(15.08.2007 18:28:17)
szczerze współczuję tym, którzy z Pania Anna beda zmuszeni wspolpracowac. wyjatkowo trudna osoba.
07.06.2007
12:44:47
...
(07.06.2007 12:44:47)
ależ przecież w polskim piekiełku wszystko w ten sposób się odbywa!Kto z kim, jakie powiązania, ile z tego będę miał, siostra przewodniczącego, kochanka redaktora, dziecko dyrektora. Dobrze, że chociaż Wolfovitza wypie...
04.06.2007
21:54:13
no tak??? hmmm...
(04.06.2007 21:54:13)
bardzo rzeczowa dyskusja - czyja żona, czyj mąż, właściciel której firmy, zależność finansowa od..., złośliwości i żółć się leje litrami, mało obiektywne oceny i wnoiski nie prowadzące do czegokolwiek - polski obraz światka PiaR, do którego Jurej i Ania też należą i go próbuja na własną modłę kreować tak na marginesie - zdjęcie zupełnie zwyczajne życze powodzenia w doradzaniu
04.06.2007
19:42:40
coffee
(04.06.2007 19:42:40)
Zarówno Jurek Ciszewski, jak i jego była żona znają się na robocie w komunikacji i PR. I to by bylo na tyle! Zdjęcie też ładne. pozdrawiam i życzę sukcesów.
04.06.2007
17:03:26
mona
(04.06.2007 17:03:26)
mnie bardziej interesuje to, dlaczego odeszła pani Smółka i co teraz bedzie robiła. Dlugo tam nie popracowała.
04.06.2007
16:35:50
Lala
(04.06.2007 16:35:50)
Kobiety to sie jednak nie lubia.. hehe Kochane Kobitki - zamiast sie zwalczac - wezcie sie do pracy, bo w wiekszosci jestescie beznadziejnymi piarocami!!!!
04.06.2007
16:18:34
anka
(04.06.2007 16:18:34)
Przecież Pani Ania jest cały czas finasowo związana Advanced PR - jeśli nawet oficjalnie jest to inacze załatwone, to pracownicy mówią o nej per" włascicielka", która wcześniej była dyrektorem. To trochę dziwne...
04.06.2007
15:32:19
Ktoś Bis
(04.06.2007 15:32:19)
Czyż Pani Anna miała wcześniej podwójnego nazwiska Kniaginin- Ciszewska? Czyżby bano się posądzeń o nepotyzm?
04.06.2007
13:31:54
ktoś
(04.06.2007 13:31:54)
A ja będę nieco zgryźliwa. Przyznam, że ze zdumieniem przeczytałam o zadaniach realizowanych przez Pania Annę w jej ostatniej pracy. No cóż, piastując stanowisko ,,doradcy" do papierów można sobie wpisać WSZYSTKO :)))) Więcej nie powiem, bo i tak cenzura pewnie mnie zdejmie...
04.06.2007
11:56:11
praktyk
(04.06.2007 11:56:11)
gratuluje w pierwszych zdaniach pani Annie, nasowa mi sie pewien komentarz: w jednym z ostatnich nr Media Marketing Polska, dyr. jedejj z warszawskiech agencji (tej największej z największymi obrotami) informuje czytelnikow, ze agencja ta "wyznacza trendy na rynku i zaczyna wyraznie specjalizowac sie w pewnych branzach, ktore nadaja swoistego charakteru firmie" szkoda, że agencja ta utrzymala takiego klienta jak AXA tak krotko http://www.proto.pl/archiwum/info?itemId=31267 PS. ten wpis nie jest zlosliwy, nie ma za zadanie nikomu dokuczyc, dokopac itp. jest tylko zaznaczeniem pewnej zaistnialej na rynku PR sytuacji
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin