Bacardi Together z XRS Nowe Media

dodano: 
25.05.2011
komentarzy: 
0

Bacardi-Martini Polska wchodzi na polski rynek ze strategią, która swój debiut na rynku globalnym miała w 2006 roku. Kampanię sygnowaną hasłem Bacardi Together wspiera w zakresie public relations agencja XRS Nowe Media.

Strategia kładzie nacisk na współczesny kształt więzi międzyludzkich. Jej wprowadzenie na rynek polski zostało oparte na badaniach zrealizowanych przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, który sprawdził poziom tych relacji. Promocją kampanii zajmą się specjalnie powołane zespoły Bacardi Bat’s, które podczas imprez w całej Polsce będą przeprowadzać multimedialne ankiety. W planie są też działania na Facebooku i na stronie internetowej marki.

Agencja XRS Nowe Media wspiera projekt PR-owo. Klienta pozyskała w wyniku rekomendacji. Roczny projekt nadzoruje Maciej Komarczuk. Za kreacje materiałów odpowiada z kolei agencja reklamowa Espresso Brand Support. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin