Badanie branży PR

dodano: 
31.10.2007
komentarzy: 
0

W magazynie Home&Market można zapoznać się z badaniami dotyczącymi środowiska zajmującego się PR. „Pierwszy wniosek to zauważalne występowanie osobistej satysfakcji uczestniczących w badaniach osób z faktu uprawiania trudnego zawodu społecznego i jednocześnie przekonanie, że ich praca wpływa na zwiększenie przychodów firmy, dla której pracują”, piszą prof. Jerzy Olędzki i dr Dariusz Tworzydło.

Z badań wynika również, że 64 proc. PR-owców wie, że za pomocą działań public relations można zbudować, ale i zniszczyć wizerunek firmy. 40 proc. badanych uważa, że są postrzegani przez inne grupy społeczne jako osoby ukrywające prawdę. Aż 86 proc. respondentów twierdzi, że w Polsce są PR-owcy, którzy stosują tzw. czarny PR.

„To, że propaguje się nieetyczne zachowania i ukrywa się je pod płaszczykiem tzw. czarnego PR jest winą polityków. Tak sądzi prawie cała branża public relations”, zaznaczają autorzy. Respondenci stwierdzili, że inicjatorami nieetycznych działań są przede wszystkim sztaby wyborcze, politycy rządzącej koalicji i kandydujący na wysokie stanowiska publiczne, dowiadujemy się z artykułu. (ak)

Źródło:

Home&Market, Szczerze o sobie, prof. Jerzy Olędzki i dr Dariusz Tworzydło, 01.10.2007, s.66
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin