Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
środa, 23 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościBadanie wizerunku firm w internecie

Badanie wizerunku firm w internecie

Centrum Nowej Technologii przeprowadziło w dniach 7-20 czerwca badanie na temat wizerunku firm w internecie. W ankiecie wzięło udział 457 internautów. Respondenci dokładnie odpowiadali strukturze polskich internautów z uwzględnieniem płci, wieku, wykształcenia i wielkości miasta.
Ponad 56% z nich na pytanie, czy na to jak postrzegają firmę, ma wpływ strona internetowa firmy, wskazało, że jest to „równie ważne, jak prezentacja firmy w świecie realnym”. Ponad 62% respondentów tłumaczy to tym, że „świat internetowy odgrywa ważną rolę w społeczeństwie”. Opinii o wydarzeniach polscy internauci szukają najczęściej w internecie (55,6%) oraz w prasie (23,2%). Na dalszych miejscach uplasowały się: telewizja (12,5%), radio (5,2%) i przekaz ustny (3,5%).
Jednak już w przypadku źródła opinii o produktach i usługach, podział mediów wygląda inaczej. Wciąż głównym źródłem informacji jest internet – wskazało go ponad 69% internautów, ale na drugim miejscu jest już przekaz ustny (14,9%). Trzecie miejsce wśród źródeł opinii o produktach i usługach, zajęła prasa (13,1%). Pełne wyniki badania, wraz z wykresami oraz metodologia są dostępne na stronie.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
Wybierz i posłuchaj