wtorek, 15 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościBadanie wizerunku Kielc

Badanie wizerunku Kielc

„Kielce nie mają w Polsce dobrej opinii. Są zaniedbane i bez perspektyw” – donosi Słowo Ludu Kielce. Takie wyniki przyniosło badanie wizerunku miasta zrealizowane na potrzeby Referatu Promocji Miasta. Przeprowadzono je wśród mieszkańców Kielc i innych regionów Polski, a także przedsiębiorców i dziennikarzy, w celu opracowania strategii promocyjnej.
Kielczanie narzekają zwłaszcza na rynek pracy, życie kulturalne i infrastrukturę. „Minusy miasta to także: brak uniwersytetu, niemili urzędnicy i brak poczucia bezpieczeństwa”. Za główną atrakcję miasta uznaje się jego położenie i walory turystyczne. Wyniki badań zostały przekazane firmom, które staną do przetargu na opracowanie planu promocji.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj