piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryBakoma BIO wśród klientów Great Minds

Bakoma BIO wśród klientów Great Minds

W lipcu 2025 roku Great Minds, spółka należąca do Garden of Words Group, poinformowała o nawiązaniu współpracy z marką Bakoma BIO. Agencja zajmie się obsługą komunikacji w mediach społecznościowych, w tym m.in. prowadzeniem kanałów brandu na Facebooku i TikToku. Współpracę nawiązano w przetargu.

Zadaniem Great Minds jest budowanie spójnego wizerunku marki w przestrzeni cyfrowej. Agencja zajmie się obsługą kanałów Bakomy BIO na Facebooku i TikToku. Do jej zadań należy tworzenie treści, grafik i materiałów wideo, a także planowanie harmonogramów i strategii kreatywnych. Zespół agencji będzie odpowiadać także za działania moderacyjne, które mają wspierać budowanie pozytywnego wizerunku brandu oraz angażować konsumentów. Wśród zadań Great Minds znalazły się również organizacja konkursów, prowadzenie działań reklamowych na wskazanych platformach, a także współprace influencerskie.

Jak podkreśla agencja, marka Bakoma BIO to „partner, który stawia na autentyczność i jakość – zarówno w produktach, jak i w komunikacji z konsumentami”. „Naszym celem jest budowanie silnej, angażującej obecności marki w mediach społecznościowych, oferując treści wartościowe i bliskie odbiorcom. Wspólnie będziemy tworzyć przestrzeń, w której BIO to nie tylko hasło, ale prawdziwy styl życia” – przekazała Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.

Obsługą klienta zajmują się Katarzyna Leszkiewicz, Senior Digital Managerka, oraz Ewelina Szczęszek, Digital Specialistka. Za kreację odpowiada Agata Palmowska, Head of Creative Team, a za strategię Karolina Liberka, Head of Strategy & Innovation. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj