Widzew Łódź wznawia współpracę z firmą Bakoma, polskim producentem jogurtów oraz przetworów mlecznych – podała firma w grudniu 2025 roku. Bakoma była już sponsorem klubu w sezonie 1996/97, który zakończył się zdobyciem przez Widzew tytułu Mistrza Polski.
Zawarte teraz partnerstwo obejmuje m.in. ekspozycję sponsora na stronie internetowej, obecność w oficjalnych mediach Widzewa oraz komunikację w newsletterze. Zespół będzie również korzystać z produktów Bakomy.
„Współpraca z Bakomą to dla nas zarówno powrót do pięknej historii, jak i krok w przyszłość. Cieszymy się, że marka o tak dużym zaufaniu klientów ponownie dołącza do grona Partnerów Widzewa. Nasze wartości przed laty zaowocowały wspólnym sukcesem. Wierzymy, że dzisiejsze partnerstwo pozwoli nam otworzyć kolejny rozdział tej relacji i przyniesie korzyści obu stronom” – mówi Łukasz Kolecki, dyrektor działu komercji Widzewa Łódź.
„Łączy nas podejście oparte na ambicji, ciężkiej pracy i nieustannym dążeniu do doskonałości i wartości, które drużyna Widzewa potwierdza swoją postawą na boisku” – podkreśla Andrzej Zalewski, dyrektor działu marketingu Bakomy. „Widzew Łódź po raz kolejny pokazał, że pasja i determinacja prowadzą do wielkich sukcesów. Bakoma z prawdziwą dumą chce wspierać Klub w kolejnych wyzwaniach” – dodaje Zalewski. (mb)


