Banaś z Ogilvy do IMM-u

dodano: 
17.11.2008
komentarzy: 
0

Irena Banaś objęła stanowisko specjalisty ds. PR w Instytucie Monitorowania Mediów. Zastąpiła na nim Katarzynę Ewert, która odeszła z firmy. Do zadań Ireny Banaś będzie należeć prowadzenie bieżących działań PR i CSR, w tym koordynowanie działań w związku z konkursem „PRaktykuj za granicą”, a także relacji z mediami.

Wcześniej Irena Banaś pracowała w agencji Ogilvy PR, gdzie zajmowała się działaniami PR dla takich firm, jak: Servier Polska, Isover Polska, KAPE czy Häagen Dazs. Była odpowiedzialna również za tworzenie PR-u korporacyjnego dla spółek wchodzących w skład Ogilvy Polska. Doświadczenie zawodowe zdobywała również jako stażystka w Biurze Prasowym Wojewody Mazowieckiego oraz w Telewizji Polsat.

Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.
Katarzyna Ewert nie ujawnia tymczasem swoich planów zawodowych. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin