Pod koniec sierpnia 2025 roku bank BNP Paribas ogłosił otwarty przetarg, w którym wybierze agencję do kompleksowego wsparcia w obszarze mediów społecznościowych.
Instytucja szuka firmy z szeroką specjalizacją, której powierzy wsparcie realizacji nowo obranej strategii socialmediowej we wszystkich kanałach społecznościowych marki, czyli na Facebooku, LinkedInie, Instagramie i YouTubie. Co więcej, bank planuje rozszerzenie komunikacji o TikToka.
Jak przekazuje BNP Paribas, w przygotowaniu wspomnianej strategii uczestniczyła brytyjska agencja strategiczna Slice, prowadzona przez Michaela Corcorana, wcześniej odpowiadającego za viralową komunikację linii lotniczych Ryanair.
Przetarg został podzielony na dwa etapy. W pierwszym z nich zainteresowane agencje mogą przesyłać portfolio, w którym powinny zwrócić szczególną uwagę na doświadczenie w obszarze przygotowywania treści wideo, przede wszystkim na TikToka i Instagram Reels.
Te zgłoszenia przyjmowane są do 10 września 2025 roku.
Spośród zgłoszeń bank do drugiego etapu wybierze pięć podmiotów, które otrzymają do wykonania zadanie polegające na przygotowaniu kreatywnych konceptów rozwijających strategię komunikacyjną instytucji.
Oferty wraz z materiałami (takimi jak pliki PDF czy linki), a także pytania dotyczące przetargu możńa kierować na adres: lukasz.pacek@bnpparibas.pl.
Zgodnie z białą księgą przetargów SAR agencje zakwalifikowane do drugiego etapu, które nie zostaną wybrane, otrzymają rejection fee w wysokości 4000 zł brutto.
Szczegółowe informacje są dostępne na stronie. (mb)


