sobota, 13 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościBanki zaufania pełne

Banki zaufania pełne

Agencja On Board PR opublikowała raport „Banki – zaufanie i komunikacja z klientami”. Wynika z niego, że czynnikami, które w największym stopniu wpływają na poziom zaufania do instytucji finansowej są informacje dotyczące traktowania klientów i zarządzania ich finansami. Mniejsze znaczenie mają negatywne informacje na temat członków zarządu lub bezpieczeństwa systemu informatycznego.
Klienci banków są zainteresowani informacjami na temat nowych produktów i usług. Wiadomości korporacyjne, doniesienia o zmianach w zarządzie, fuzjach lub umowach inwestycyjnych, mają dla nich mniejsze znaczenie. Polacy są zainteresowani wynikami finansowymi banku oraz jego zaangażowaniem w działalność społeczną, kulturalną i pomoc charytatywną. Raport został opracowany na podstawie badań przeprowadzonych przez ośrodek badawczy PBS na zlecenie On Board PR.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł