Bankowe konferencje

dodano: 
01.02.2005
komentarzy: 
0

W Gazecie Bankowej ukazał się artykuł o organizowaniu konferencji prasowych w sektorze bankowym. Autor zwraca uwagę na formę i otoczkę „sprzedawanych” informacji, które są ważne ze względu na wizerunek instytucji. Pomimo wysokich kosztów coraz powszechniejsze stają się wideokonferencje, a szczególnie te tańsze bazujące na rozwiązaniach internetowych. „Instytucje finansowe otrzymują sporo propozycji od firm zewnętrznych, oferujących organizację konferencji w ich salach. Ale praktycznie nie korzystają z tych ofert”. Banki wolą organizować spotkania dla dziennikarzy własnymi siłami i we własnej siedzibie.

Źródło:

Gazeta Bankowa, Newsowe i planowane, 31.01.05, s. 32
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin