Bankowi rzecznicy

dodano: 
13.04.2006
komentarzy: 
0

Na łamach miesięcznika Bank możemy przeczytać o roli rzeczników prasowych w sektorze finansowym. Robert Azembski, autor artykułu, podkreśla, że „Strategia komunikacyjna banku powinna uwzględniać kluczową rolę, jaką w budowaniu postaw i opinii odgrywają media”. Dlatego tak duże znaczenie mają działania z zakresu relacji z mediami prowadzone przez rzeczników.
Azembski przypomina, że „niezdementowana wcześniej lub źle skomentowana plotka leci z impetem »kuli śniegowej«. I może nawet doprowadzić do zachwiania równowagi finansowej”. Zespół PR banku powinien pamiętać, że największym zaufaniem cieszą się media elektroniczne i cały czas wzrasta społeczne zaufanie do internetu, dlatego warto dbać o kontakty z tymi właśnie mediami.
Dobry rzecznik prasowy powinien być otwarty i gotowy do przekazywania informacji zainteresowanym dziennikarzom. Jak zaznacza Stanisław Brzeg-Wielusiński z Oficyny Wydawniczej Kamero, PR-owiec w żadnym wypadku nie może „spławić” dziennikarza, nawet, gdy ten zadaje trudne pytania. Uważa też, że PR-owcy banków powinni zadbać o jakość materiałów dostarczanych mediom.

Źródło:

Bank, Na kłopoty rzecznik, Robert Azembski, 01.04.06, s. 32
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin