Barbara Kwiecień dla Pulsu Biznesu

dodano: 
23.02.2006
komentarzy: 
0

Barbara Kwiecień, prezes zarządu Edelman Polska, udzieliła wywiadu dla Pulsu Biznesu. Wypowiada się w nim na temat prowadzonych przez agencję Edelman badaniach Trust Barometr i nowych trendach w branży PR. Jak mówi Kwiecień, badania Trust Barometr są prowadzone w kilkunastu krajach na całym świecie i bierze w nich udział około 2 tysięcy liderów opinii. Ich odpowiedzi mają wskazywać, komu ufają konsumenci i kto ma wpływ na podejmowane przez nich decyzje zakupowe.
Z ostatnich badań wynika, że największym zaufaniem cieszą się „osoby takie jak ja”, czyli bliscy i rodzina. Za nimi znajdują się lekarze i eksperci akademiccy. Wyniki ostatniego Trust Barometr wykazały również, że konsumenci coraz mniejszym zaufaniem darzą reklamę telewizyjną. Natomiast wiarygodnym źródłem informacji staje się dla nich internet, a w szczególności blogi. Informacje z badań są systematycznie zbierane i służą do kształtowania strategii komunikacyjnej firm. „Wyniki badań są dowodem na to, że trzeba szukać nowych sposobów komunikacji z konsumentem. Zmienia się technologia, ludzie przesyceni są informacjami, do tego dochodzi zróżnicowanie grup docelowych i ich coraz większa liczba” – mówi Kwiecień.
Jej zdaniem blogi są narzędziem, które pozwala na skuteczną komunikację zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz firmy. Kwiecień wypowiedziała się również na temat ogólnych trendów w branży: „PR zdobywa coraz mocniejszą pozycję w kreowaniu strategii dla firm. W Edelmanie, coraz częściej mamy okazję tworzyć platformę komunikacji wyznaczającą kierunki działania dla agencji reklamowych. Takie są trendy na świecie i docierają one również do Polski”.

* Wywiad z Barbarą Kwiecień nie został oznaczony jako tekst sponsorowany lub materiał promocyjny. Natomiast przed i po tekście zostały umieszczone reklamy agencji Edelman.

Źródło:

Puls Biznesu, Zaufanie do podstawa marki, 22.02.06, s. 3
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin