Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
wtorek, 8 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościBarcelona sprzedała swój wizerunek

Barcelona sprzedała swój wizerunek

W nadchodzącym sezonie piłkarskim na koszulkach zawodników  FC Barcelona pojawi się logo sponsora. To pierwszy taki przypadek w historii klubu. Dotychczas miejsce na koszulkach udostępniał funduszowi UNICEF. FC Barcelona nie tylko nie pobierała z tego tytułu opłaty, ale wręcz płaciła tej organizacji 1,5 mln euro rocznie.

Nowym sponsorem klubu została Qatar Foundation – fundacja wspierająca edukację, rozwój nowych technologii i społeczeństw na Bliskim Wschodzie. W ciągu 5 lat sponsor ten za miejsce na koszulkach i kampanie promocyjne zapłaci katalońskiemu klubowi łącznie 170 milionów euro. FC Barcelona nadal będzie wspierała UNICEF, którego logotyp dalej będzie widniał na granatowo-bordowych koszulkach piłkarzy. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj