Do McCANN Poland z początkiem września 2025 roku wrócił Bartek Klimaszewski. Objął stanowisko Executive Creative Directora. Bartosz Jeglejewski, który do to tej pory pełnił tę funkcję, będzie współpracował z agencją w formie projektowej.
Bartek Klimaszewski związany jest branżą kreatywną od ponad 20 lat. Przeszedł ścieżkę od stażysty w DDB, przez Copywritera w Ogilvy i Young & Rubicam, po dyrektora kreatywnego w K2, McCANN i Molecular (BBDO). Cztery lata temu, podczas wcześniejszego etapu pracy w McCann Poland, współtworzył kampanie dla marek takich jak Storytel („Chłopi 2050”), WWF („Ekopatrioci”), Pernod Ricard („30/90”) i Mastercard („Platforma DobryZnak”, „Scamproof Crossword”, „SafeWaze2Shop”, „Ok, Babcia”). Praca dla Mastercard przyniosła agencji 16 Lwów w Cannes.
W nowej roli Bartek Klimaszewski odpowiada przede wszystkim za kreację dla marek Mastercard i Santander i działania w obszarze Creative Excellence w ramach regionalnych struktur McCANN Worldgroup. Raportuje do Wojciecha Borowskiego, Group CEO & Managing Director.
Dotychczasowy Creative Director, Bartosz Jeglejewski, z końcem lipca 2025 roku zakończył pracę na tym stanowisku i przeszedł na model współpracy projektowej – będzie wspierał wybrane projekty dla kluczowych klientów agencji. Jeglejewski dołączył do McCANN Poland w marcu 2024 roku. W tym czasie, wraz z zespołem, zrealizował szereg kampanii, w tym również nagradzanych w Cannes Lions. Do listy wyróżnień dołączył tytuł Dyrektora Kreatywnego Roku, który otrzymał w ostatniej edycji festiwalu Golden Drum. (ko)
Zdjęcie główne: od lewej Wojciech Borowski, CEO, oraz Bartek Klimaszewski


