Beata Nanasik kieruje komunikacją Blinkee.city

dodano: 
27.04.2021
komentarzy: 
0

Beata Nanasik w marcu 2021 roku dołączyła do Green Electricity, właściciela marki Blinkee.city, oferującej wynajem elektrycznych hulajnóg, skuterów i rowerów.

Nanasik objęła stanowisko Head of Marketing and Customer Sales.

Odpowiada za rozwój marki Blinkee.city oraz strategie ekspansji rynkowej w Polsce i w Europie, a także za rozwój oferty produktowej. W zakresie jej zadań jest kierowanie całą komunikacją start-upu, w tym nadzorowanie działań public relations, m.in. strategii pracy biura prasowego.

Nanasik ma wieloletnie doświadczenie w obszarze klientów B2B i B2C, które zdobywała w bankowości, ubezpieczeniach, finansach i mediach. W swojej karierze pracowała m.in. w BNP Paribas, Idea Banku, banku Pekao czy Wirtualnej Polsce. Nadzorowała marketing i komercjalizację usług, skupiała się na rozwoju obszarów digital. Jest absolwentką studiów podyplomowych z zarządzania cyberbezpieczeństwem w Szkole Głównej Handlowej.

Stanowisko Head of Marketing and Customer Sales to nowo utworzona funkcja w Blinkee.city. Wcześniej firma miała szefową marketingu i komunikacji, którą była Patrycja Drobot. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin