Będą przekonywać do atomu w Polsce. Kampanią za 20 mln (przetarg)

dodano: 
04.08.2010
komentarzy: 
0

Ministerstwo Gospodarki przygotowuje się do budowy elektrowni atomowej w Polsce. Właśnie rozpisało przetarg na trzyletnią kampanię informacyjną dotyczącą energii jądrowej.

W zamian za 20 mln zł resort oczekuje wielokanałowych działań. Ministerstwo Gospodarki rekomenduje aż 9 dróg dotarcia do odbiorców.  Począwszy od tradycyjnych mediów – prasę, radio czy telewizję poprzez portale internetowe i social media, aż po idea placement w serialach billboardy i kampanię eventową.

„Głównym celem działań ma być wzrost świadomości społecznej i wykreowanie wizerunku energetyki jądrowej jako nowoczesnego i bezpiecznego źródła pozyskiwania energii.” – czytamy w specyfikacji zamówienia. Ministerstwo zakłada także bardzo szeroką grupę docelową. Są wśród niej osoby w wieku 15-17 lat, celebryci, samorządowcy, środowiska naukowe, mieszkańcy wsi i miasteczek. Działania będą prowadzone pod hasłem „Bezpieczeństwo, które się opłaca”. Przetarg odbędzie się w trybie dialogu konkurencyjnego. (bs)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin