Będzie rebranding Instytutu Adama Mickiewicza [przetarg]

dodano: 
25.02.2013
komentarzy: 
1

Instytut Adama Mickiewicza (IAM) poszukuje agencji, która zaprojektuje nowe logotypy dla marki IAM oraz culture.pl.

Zwycięzca przetargu będzie także odpowiedzialny za opracowanie planu rebrandingu obu marek. Logo IAM musi zostać przygotowane w dwóch wersjach językowych – polskiej (Instytutu Adama Mickiewicza) i angielskiej (Adam Mickiewicz Institute).

Oferty można składać do 1 marca. Będą one oceniane z zastosowaniem kryteriów: ceny (40 proc. pkt.), jakości przedstawionych projektów (30 proc.). Ocenie będzie także podlegał „opis narzędzi strategicznych używanych przez Wykonawcę do przygotowania rekomendacji strategicznych i dla architektury marek” (również 30 proc. pkt.). (ks)

Ogłoszenie o przetargu

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
25.02.2013
14:05:25
Plastyk
(25.02.2013 14:05:25)
Ojej nastepny przetarg na logo, który nie ma charakteru konkursu otwartego i trwa 7 dni!!!. Szkoda. ESK Wrocław 2016 konkursu otwartego się nie przestraszył i zadziałał z poszanowaniem tak cennej przejrzystości... Tu na zgłoszenia czekają przez 7 dni. To jednak pachnie skandalem.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin