Linkleaders poinformował o nawiązaniu współpracy z Benefit Systems – właścicielem obiektów sportowych oraz twórcą programów wellbeingowych i karty MultiSport. Agencja wspiera markę, która od ponad dwudziestu lat pomaga firmom dbać o aktywność pracowników, w zakresie komunikacji produktowej. Strony nawiązały współpracę w czerwcu 2025 roku na drodze konkursu ofert.
W ramach współpracy Linkleaders świadczy usługi z zakresu zarządzania komunikacją zewnętrzną firmy. Obejmują one przede wszystkim wsparcie dla marek MultiSport, Multi.Life i MyBenefit. Agencja zajmie się również komunikacją sieci fitness, w tym marki Zdrofit.
Współpraca z Benefit Systems obejmowała będzie także wsparcie specjalistów w obszarach Tech, Data i HR. W projekt zaangażowany jest również butik doradczy Dat:awesome, który odpowiada za analizę danych, badania i raporty.
„Naszym wspólnym celem jest edukacja i rozwój silnej marki eksperta, który dzięki kompleksowej wiedzy o zachowaniach i stylach życia pracowników, ma bezpośredni wpływ na biznes i rozwój swoich klientów” – przekazał Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.
Za obsługę działań PR-owych na rzecz klienta po stronie agencji odpowiadają Senior PR Consultantki – Barbara Jagoda oraz Olga Skarżyńska. Strategiczne doradztwo zapewnia Patrycja Kaleta-Łuczynowicz, Head of Tech & Services w Linkleaders, odpowiadająca w agencji za zarządzanie i rozwijanie praktyki PR dla sektora technologicznego oraz nowoczesnych usług biznesowych.
Strony nie ujawniają, na jak długo nawiązano współpracę. (kn)