Beniaminek w public relations
Od stycznia na rynku public relations działa nowa agencja PR-Kamodus (www.kamodus.pl). Podstawowe elementy oferty Kamodusa to usługi wydawnicze, organizowanie eventów, doradztwo marketingowe, strategie promocyjne. Firma prowadzi także szkolenia dla firm i instytucji w zakresie public relations. „Kamodus oznacza «dobry sposób na informację», czyli skuteczne dotarcie z przekazem marketingowym do mediów i konsumentów – mówi Kinga Niżewska, założycielka i dyrektor zarządzający firmy. Zespół Kamodusa tworzy grupa osób wyspecjalizowanych w PR korporacyjnym, produktowym, wewnętrznym i internetowym, z wieloletnim doświadczeniem na rynku mediów i wydawnictw oraz z praktyką w marketingu.
Pierwsi klienci reprezentują branżę kosmetyczną oraz optyczną. Kierująca firmą Kinga Niżewska była wcześniej m.in. dyrektorem PR w Grupie Kolastyny, PR managerem w Super Media, pracowała też w sieciowej agencji PR Feedback/Hill&Knowlton oraz w Active Communications. Jest również wykładowcą na Podyplomowych Studiach PR na Uniwersytecie Warszawskim.