Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Best Image PR z lekką kampanią. best image pr poprowadzi kampanię promocyjną marki eva/qu firmy solpharm pod hasłem „nie idź w zaparte, poczuj się lekko!”. kampania czopków przeciw zaparciom będzie realizowana od lipca do października. działania reklamowo-pr-owe zostaną poprowadzone w prasie parentingowej, podróżniczej, poradnikowo-kobiecej, farmaceutycznej, zdrowotnej oraz w sieci. celem kampanii jest zbudowanie świadomości marki wśród konsumentów. za obsługę klienta odpowiada agnieszka górecka, junior pr account executive. (kg).
Best Image PR poprowadzi kampanię promocyjną marki Eva/qu firmy Solpharm pod hasłem „Nie idź w zaparte, poczuj się lekko!”.
Kampania czopków przeciw zaparciom będzie realizowana od lipca do października. Działania reklamowo-PR-owe zostaną poprowadzone w prasie parentingowej, podróżniczej, poradnikowo-kobiecej, farmaceutycznej, zdrowotnej oraz w sieci. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości marki wśród konsumentów. Za obsługę klienta odpowiada Agnieszka Górecka, junior PR account executive. (kg)