.

 

BetaTech Group z agencją

dodano: 
05.04.2018
komentarzy: 
0

Na początku 2018 roku Instytut Publico rozpoczął współpracę z BetaTech Group, dystrybutorem urządzeń gastronomicznych. Po opracowaniu koncepcji działań w marcu 2018 roku agencja przystąpiła do realizacji strategii public relations dla firmy oraz należących do niej marek 4Caffe i Caffe Prestigio.

Do zadań Instytutu Publico należą: opracowanie systemu identyfikacji wizualnej marek, prowadzenie komunikacji na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, obsługa fotograficzna i wideo firm, a także event i content marketing. Agencja odpowiada również za przeprowadzanie szkoleń dla pracowników BetaTech Group dotyczących komunikacji, obsługi PR i mediów społecznościowych.

Współpracę nawiązano na podstawie rekomendacji. Działania po stronie Instytutu Publico dla klienta prowadzą Krystian Dudek, właściciel agencji, oraz Bartosz Jaroszek, specjalista ds. PR.

Firmy nie ujawniają, na jaki okres podpisano umowę.

Instytut Publico korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mf)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin