piątek, 19 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościBez marki ani rusz

Bez marki ani rusz

W weekendowym Parkiecie czytamy o roli Polskiej Agencji Handlu i Inwestycji Zagranicznych, która ma zastąpić PAIiIZ. Nowa agencja ma usystematyzować działania promocyjne polskich przedsiębiorców. Jednym z jej zadań będzie wspieranie krajowych firm chcących wejść na obce rynki; agencja ma świadczyć m.in. usługi doradcze za pośrednictwem call services, niektóre z nich będą płatne. PAHiIZ ma rozpocząć działanie w styczniu 2007, tymczasem projekt powołującej ją do życia ustawy jest w Sejmie. Zdaniem profesora Krzysztofa Opolskiego z UW działania agencji nie będą skuteczne, dopóki Polska nie wypracuje sobie solidnej marki. Jego zdaniem jak na razie nie wiadomo, z czym Polska i pochodzące z niej produkty mają się kojarzyć. Według Opolskiego w promocji należy stawiać na kwalifikacje polskich pracowników i niewygórowane stawki, za które są skłonni podjąć pracę. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj