Bezpłatne wykłady o brandingu

dodano: 
10.01.2008
komentarzy: 
0

Superbrands Polska organizuje dwa cykle wykładów otwartych, dotyczących zagadnień brandingu. Pierwszy prowadzony będzie w Wyższej Szkole Zarządzania i Przedsiębiorczości im. Leona Koźmińskiego i obejmie siedem wykładów, które odbywać się będą od stycznia do maja, w wybrane wtorki o godzinie 13.30 w budynku szkoły. Osoby uczestniczące w co najmniej trzech spotkaniach otrzymają certyfikat uczestnictwa podpisany przez prof. Andrzeja K. Koźmińskiego oraz Ninę Kowalewską-Motlik – wyłącznego polskiego przedstawiciela organizacji Superbrands.

Spotkania mają pogłębić wiedzę uczestników na temat budowania marki i zarządzania nią. Prelegentami będą przedstawiciele marek, które zostały uhonorowane tytułami Superbrands lub Business Superbrands. Pierwszy wykład zatytułowany „Lepiej gonić, czy uciekać? Zarządzanie marką na przykładzie Motorola w Polsce” poprowadzi Agnieszka Nowaczkiewicz – Communication & Public Affairs Manager marki Motorola.

Terminy wykładów w WSZiP:15 stycznia, 19 lutego, 11 marca, 25 marca, 8 kwietnia, 22 kwietnia i 13 maja 2008. Drugi cykl rozpocznie się wkrótce w Szkole Głównej Handlowej.

Pomysłodawcą całego programu jest światowa organizacja The Superbrands, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin