Władze Białegostoku poszukują w drodze przetargu nieograniczonego, firmy, która przygotuje plan promocji miasta adresowanej do mieszkańców całej Polski.
Na zlecenie władz miasta wybrana firma ma opracować: przekaz promocyjny zgodnie z linią kreacyjną przedstawioną w ofercie, strategię oraz plan kampanii promocyjnej, a także przygotować do druku publikacje o charakterze promocyjnym i reklamowym tj. reklamy prasowe i publikacje elektroniczne, spot radiowy i telewizyjny.
Do zadań oferenta należeć będzie też opracowanie i realizacja działania z zakresu marketingu bezpośredniego i public relations. W specyfikacji uwzględniono także działania z zakresu media planning.
Natomiast od startujących firm wymaga się między innymi udokumentowania co najmniej 2 odrębnych zleceń o charakterze PR-owskim na łączną kwotę 200 tys. zł, czy 2 usług polegających na zakupie powierzchni reklamowych na kwotę co najmniej 500 tys. zł. Dokumenty należy nadsyłać do 5 października 2009 roku. (ał)


