Białystok zrywa umowę z Eskadrą

dodano: 
15.01.2009
komentarzy: 
6

Jak podaje portal TVN24.pl Białystok wycofuje się z kampanii wykorzystującej kontrowersyjne logo zaprojektowane przez agencję Eskadra. Co więcej, władze miasta – jak czytamy w tekście – zrywają umowę z Eskadrą. Prezydent Białegostoku Tadeusz Truskolaski miał powiedzieć na konferencji prasowej w czwartek, 15 stycznia, że decyzja została podjęta „w związku z zaistnieniem okoliczności poddających w wątpliwość dalsze funkcjonowanie logotypu miasta w jego obecnej formie”.

Dwóch niezależnych ekspertów ma sprawdzić, czy nie doszło do plagiatu. Koszt tych ekspertyz – 9 tysięcy zł - ma pokryć agencja. „Eskadra zadeklarowała też pokrycie ewentualnych kosztów profesjonalnych badań opinii publicznej białostoczan na temat logo, które miasto przeprowadzi po uzyskaniu wyników ekspertyz” - czytamy na portalu.
Od umowy z Eskadrą, która za kampanię wykorzystującą zaprojektowane logo miała zainkasować 2,7 mln zł, magistrat Białegostoku odstąpił w środę, 14 stycznia. Kampania promocyjna miasta najprawdopodobniej, ze względu na zamieszanie wokół logotypu, zostanie opóźniona. (kk)

Krótka rozmowa o zerwanej umowie z rzecznikiem Prezydenta Miasta Białegostoku - czytaj tutaj
O logo można przeczytać także tutaj

Źródło:

TVN24.pl, Białystok wycofuje się z "gej-kampanii", 15.01.09
komentarzy:
6

Komentarze

(6)
Dodaj komentarz
19.01.2009
9:50:00
c-bog
(19.01.2009 9:50:00)
jaki znowu prowincjonalizm? Przecież ten logotyp jest ewidentnie "zainspirowany". Gdyby Białystok nie był podmiotem samorządowym tylko zwykłym klientem korporacyjnym sprawa skończyłaby się tak samo, tylko zapewne nikt by o tym nie usłyszał. Żenujące jest stwierdzenie, że Białystok jest prowincjonalny bo nie chce mieć loga praktycznie identycznego z The Lesbian, Gay, Bisexual and Transgender Community Center. No po prostu zadziwiające.
18.01.2009
8:30:10
Do: A Mór
(18.01.2009 8:30:10)
Z tego co pamiętam aferę rozpętali internauci i dziennikarze, a nie "urzędasy"....
16.01.2009
14:49:29
Asia
(16.01.2009 14:49:29)
Tak to jest jak urzędnicy zabieraja się za promocję i reklamę, nie idzie się dogadać. Współczuję Eskadrze, niestety wyszedł moim zdaniem prowincjonalizm miasta na B.
16.01.2009
13:14:58
bor
(16.01.2009 13:14:58)
jaka komunikacja kryzysowa, jakie kciuki? Nie ma miejsca na rynku dla agencji która zakłada tępotę klienta i wciska im powielone strategie lob logotypy. To tak jak sprzedawanie przeterminowanej żywności lub zepsutego samochodu. Jeżeli wychodzi się z założenia że wspomniany urzędas to debil i idiota któremu się w zadzie poprzewracało i któremu można wcisnąć byle kit to proszę bardzo spróbujcie kiedyś wydać milion złotych mieszkańców swojego miasta na logotyp gejowskiej organizacji lub na strategię którą kupiło już inne miasto. To wam w agencjach się wydaje że pozjadaliście wszystkie rozumy. Taki Zmyślony to kuglarz który wie jak działać w zakresie eventów i niech je robi dalej. a jeżeli nie potrafi robić strategii i nie potrafi stworzyć oryginalnego logotypu to niech się za to nie bierze. I nie ma co tutaj życzyć eskadrze powodzenia bo ostatni rok ich pracy pokazuje, że muszą się ostro zabrać do pracy koncepcyjnej a nie oglądać gołe panienki w internecie w przerwie poszukiwania logo.
16.01.2009
11:46:28
A_Mór
(16.01.2009 11:46:28)
Życzę powodzenia Eskadrze, mam nadzieję, że urzędasy (w tym czy innym mieście) zastanowią się następnym razem, zanim rozpoczną jakąś aferę.
16.01.2009
11:07:41
Adam
(16.01.2009 11:07:41)
No ładnie... Sytuacja kryzysowa agencji pogłębia się. Trzymamy kciuki, żeby eskadra obroniła wizerunek agencji i w ogóle jakości PR w Polsce, i wykazała profesjonalizm, pokazując wszystkim jak się powinno prowadzić komunikację kryzysową!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin