poniedziałek, 8 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościBiblia brandingu ponownie w Polsce

Biblia brandingu ponownie w Polsce

Pod koniec stycznia ukaże się druga edycja albumu Superbrands Polska – wydawnictwa opisującego najsilniejsze marki na naszym rynku. Album przedstawia drogę do sukcesu i osiągnięcia na rynku polskim 41 spośród najsilniejszych marek. Każde studium przypadku podzielone jest na cztery główne części: „Oferta i wartości”, „Innowacje i promocje”, „Kontekst rynkowy”, „Osiągnięcia i perspektywy na przyszłość”. Przy każdym opisie marki czytelnicy znajdą także ramkę „To, czego nie wiedziałeś”, zawierającą ciekawostki związane z poszczególnymi markami.
Pomysłodawcą programu Superbrands jest światowa organizacja The Superbrands z siedzibą w Londynie, działająca od ponad 12 lat w 70 krajach na 4 kontynentach. Wydawane na całym świecie albumy Superbrands, zwane „Bibliami Marketingu”, prezentują najsilniejsze i najbardziej wyraziste marki na danych rynkach lokalnych.
Polska edycja albumu Superbrands będzie wkrótce dostępna w sieci sklepów Empik oraz w księgarni internetowej Merlin.pl. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł