Big Picture dla Douglasa

dodano: 
22.06.2018
komentarzy: 
0

Pod koniec maja 2018 roku Big Picture nawiązało współpracę z marką Douglas. Agencja zajmuje się całościowymi działaniami PR w ramach projektu Beauty Street.

Beauty Street to ogólnopolska platforma komunikacyjna marki Douglas skupiona wokół eventów, podczas których konsumentki mogą przejść metamorfozę swojego wizerunku i spotkać się z ekspertami marek dostępnych w sieci. Tegoroczna, odświeżona formuła Beauty Street miała swoją premierę w CH Arkadia w Warszawie, w dniach 15-16 czerwca 2018 roku.

W zawiązku z nową odsłoną Beauty Street zaplanowano kompleksową komunikację PR-ową w mediach ogólnopolskich oraz realizację działań z zakresu influencer relations. Big Picture odpowiedzialne było za działania, które zostały podzielone na kilka etapów – od fazy przygotowania wydarzenia, przez rekrutację konsumentek dzięki działaniom w mediach oraz finalnie po prezentację inicjatywy marki Douglas w mediach branżowych.

Współpraca ma charakter projektowy. Działaniami na rzecz klienta zajmują się Helena Korniejew, Senior Consultant, oraz Aleksandra Kiljan, Junior PR Consultant.

Do podpisania umowy doszło w wyniku rekomendacji. (jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin