.

 

Billboardy nic nie dają, szkolenia medialne również. Partie wyrzucają pieniądze w błoto?

dodano: 
18.11.2010
komentarzy: 
1

Ulotki, plakaty, billboardy i treningi medialne - o tym, na co partie wydają pieniądze w trakcie kampanii samorządowej informuje TVN24.

Jak zaznacza Eugeniusz Grzeszczak z PSL, partia ta na materiały drukowane wyda 3-4 mln złotych. Wojciech Olejniczak, kandydat SLD na prezydenta Warszawy twierdzi natomiast, że kampania wyborcza „powinna być wolna od spotów i od billboardów, bo to nic nie daje”. A co z środkami wydawanymi na szkolenia medialne prowadzone przez PR-owców? Według Anny Garwolińskiej, prezes agencji Glaubicz Garwolińska Consultants, kandydaci niewiele zapamiętują z tych szkoleń. Jak dodaje Garwolińska, sprowadzają się one do tego, że kandydaci przez jeden dzień „pajacują przed kamerami”. (kk)

 

 

Źródło:

TVN24, Polska i świat, 17.11.2010, 20:36:35
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
18.11.2010
12:59:12
zuzuPet
(18.11.2010 12:59:12)
Cała pani Garwolińska... Żyje z krytyki rzeczywistości, której sama jest częścią. Środki wyrazu są także proporcjonalne do poziomu i kompetencji. Piarowiec który ją wkręcił do tego programu powinien dostać premię, bo wykonał kawał roboty:-)albo miał szczescie ze trafił na niezorientowanego wydawce w TVNie hihi
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin