wtorek, 16 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościBłędy w promocji Polski

Błędy w promocji Polski

W Dzienniku Zachodnim znajdujemy artykuł dotyczący najnowszej kampanii promocyjnej Polski. Autor artykułu Marek Twaróg zwraca uwagę na wady, jakie wciąż widać w konstrukcji spotu reklamującego nasz kraj, który pojawił się ostatnio w telewizjach BBC World i CNN. Jego zdaniem problem tkwi w treści reklam promocyjnych Polski. Jak mówi Twaróg „(…) specjaliści od marketingu narodowego wielokrotnie zwracali uwagę polskim instytucjom odpowiedzialnym za promocję (…), że najważniejszy jest jeden czytelny przekaz. (…)Tymczasem w najnowszych spotach świat widzi Polskę jako zbiór wszystkich wartości. Skoro miejsce do inwestowania, to dlaczego teatr, skoro młode kadry, to dlaczego zabytki?”.
Twaróg podkreśla jeszcze jeden błąd strategiczny specjalistów od wizerunku Polski, jakim jest stworzenie kolejnego logo Polski, zamiast trzymania się jednego, ustalonego logo, z którym można byłoby jednoznacznie kojarzyć nasz kraj. Lepsze spoty promocyjne prezentowane na antenie CNN mają zdaniem autora artykułu kraje i regiony teoretycznie biedniejsze od Polski, takie jak Armenia, Czarnogóra czy Katalonia. (jk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł