środa, 17 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościBlisko 4 mln euro do wzięcia - kampania Krajowej Izby Drobiarstwa

Blisko 4 mln euro do wzięcia – kampania Krajowej Izby Drobiarstwa [przetarg]

Krajowa Rada Drobiarstwa ogłosiła przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną „Nowa Jakość w drobiarstwie”. Wartość przetargu to prawie 4 mln euro.

Kampania ma zostać przeprowadzona w okresie X.2011-IX.2014. Działania mają być prowadzone w Polsce i w Niemczech. W Polsce obejmują one prowadzenie kampanii szerokozasięgowej z wykorzystaniem ATL (telewizja, Internet, prasa) oraz wsparciem w postaci działań PR i BTL. Zaś w Niemczech prowadzenie kampanii profilowanej bazującej przede wszystkim na kampanii PR oraz dodatkowych działaniach BTL i wsparciem w postaci kampanii ATL wyłącznie w Internecie.

Kryterium oceny przedstawia się następująco: jakość koncepcji kreatywnej – 55 pkt., doświadczenie wykonawcy – 35 pkt., efektywność kosztowa – 10 pkt. Oferty można składać do 5 stycznia. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj