Rzeczpospolita informuje, że Lech Kaczyński rozpoczął już kampanię prezydencką przed nadchodzącymi wyborami w 2010 roku. Pierwszym etapem kampanii ma być ocieplanie wizerunku poprzez spotkania z obywatelami. Strategię tę przygotowali dwaj PiS-owscy spece od PR-u, czyli Michał Kamiński i Adam Bielan, czytamy w artykule.
Koncepcja promocji Lecha Kaczyńskiego – jak pisze Agnieszka Majchrzak – została stworzona tak, aby mogła konkurować z „polityką miłości” Donalda Tuska. Dla Piotra Tymochowicza ocieplanie wizerunku „w kierunku rodzinno-sentymentalno-melancholijnym” to dobry pomysł.„Polacy chcą widzieć prezydenta jako człowieka dobrodusznego, opiekuńczego, a nie będącego ośrodkiem agresji”, twierdzi doradca polityczny.
Sukces wyborczy nie zależy od speców od public relations tylko od samego prezydenta, komentuje wizerunkowe działania Lecha Kaczyńskiego Andrzej Halicki z PO.(ał)


